AKB Lyngby søger en ny ejendomsfunktionær

Ejendomsfunktionær til Boligselskabet AKB Lyngby

Vi søger en engageret medarbejder med gode samarbejdsevner og med en håndværksmæssig baggrund.

Stillingen er til besættelse den 1. marts 2022 eller hurtigst muligt.

Ejendomskontoret betjener fem boligafdelinger med i alt 816 lejemål, du bliver en del af et team på 15 medarbejdere.  Du kan læse mere om afdelingerne på www.akb-lyngby.dk eller www.almenbo.dk


Arbejdet består i

  • renovation
  • renholdelse af fortov, stier mm.
  • renholdelse af fællesarealer og udearealer
  • snerydning og glatførebekæmpelse
  • omdeling af information til beboerne
  • tilsyn med ejendommens belysning
  • beboerservice (opgaver i beboernes lejemål)
  • ad hoc opgaver.

Vi forventer, at du

  • har en god fysik og et godt humør
  • har en håndværksmæssig uddannelse/erfaring
  • har kørekort
  • har evnen og lysten til at kommunikere med alle på en venlig og kompetent måde.
  • kan arbejde selvstændigt og i teams.

Vi tilbyder

  • et alsidigt job med spændende opgaver
  • sundhedsforsikring
  • tandforsikring
  • løn- og pensionsordning fastsættes i henhold til overenskomst og lokalaftale på området

Yderligere oplysninger

Vil du høre mere om stillingen er du velkommen til kontakte ejendomsleder Steen Jørgensen på 23 37 00 90

Ansøgning samt CV fremsendes til HR konsulent Anne Castella ac@almenbo.dk

 

Ansøgningsfrist

Den 14. januar 2022